مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-22سياسي

اعتماد: زاکانی شهر را می فروشد یا مالیات ها را افزایش می دهد؟


«علی اصغر قائمی»، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که اتفاقا خود مدت ها عهده دار مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده است می گوید: - اوایل سال جاری بود که برخی از اعضای شورای شهر در انتقاد هایی تند و تیز نسبت به شیوه های غیرمرسوم و غلط کسب درآمد شهرداری هشدار دادند و به نظر می آید همچنان این موضوع دغدغه برخی اعضای شورا و کارشناسان حوزه مدیریت شهری است؛ شیوه هایی، چون فروش تدریجی املاک شهرداری برای تامین حقوق و دستمزد پرسنل.

موضوعی که آخوندی نیز در نشست خبری مختص بودجه سال 1402 شهرداری تلویحا به آن اشاره می کند و در توضیح می گوید: برخی از موارد و تصمیم های خارج از کنترل حوزه مدیریت شهری، شهرداری را در تنگنا های مالی قرار می دهد مثلا با افزایش 57 درصدی حقوق و دستمزد در سال جاری، ناچارا منابع از بخش تملک دارایی سرمایه ای به بخش حقوق و دستمزد منتقل شد.

  در چنین شرایطی، اما این پرسش مطرح می شود که آیا شهرداری با شیوه های کسب درآمد های پایدار می تواند از عهده تامین رقم نجومی 60 تا 70 هزار میلیارد تومانی بودجه سال آینده برآید یا باز هم مجبور به استفاده از شیوه های غیرمرسوم برای کسب درآمد خواهد شد؟ سوالی که رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ خبرنگار اعتماد درباره آن می گوید: تا پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد: زاکانی شهر را می فروشد یا مالیات ها را افزایش می دهد؟

اعتماد: زاکانی شهر را می فروشد یا مالیات ها را افزایش می دهد؟