مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-22سياسي

دعوت از دغدغه مندان برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز


مسئول الگوسازی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور از تمام طلاب، روحانیون و دغدغه مندان دعوت کرد تا از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

- از سوی مسئول الگوسازی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور صورت گرفت؛ دعوت از دغدغه مندان برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ایسنا/قم مسئول الگوسازی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور از تمام طلاب، روحانیون و دغدغه مندان دعوت کرد تا از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود تاروردی زاده شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه جامع است که توسط بنیاد هدایت یک روند کامل و تاثیرگذار در زمینه مسجد و امامت را مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تاثیر بسیار زیادی بر طلاب دارد، مطرح کرد: حتی افرادی که طلبه نیستند نیز می توانند با بازدید از این نمایشگاه در زمینه همکاری با امامان محله موفق تر عمل کنند.

مسئول الگوسازی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: تمام ائمه جماعات، طلاب، فعالین مسجدی، مربیان و معلم ها و تمام افرادی که دغدغه دین و خدمت گذاری دارند باید از این نمایشگاه بازدید کنند تا افق های تازه ای برای آن ها در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دغدغه مندان برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

دعوت از دغدغه مندان برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز