مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-22سياسي

جشن های مردمی تا آخر سال در محلات قم ادامه دارد


مسئول اداره تبلیغات شهرداری قم گفت: در 10 پنج شنبه تا پایان سال جاری، در محلاتی که افتتاح پروژه خواهیم داشت، شاهد برگزاری جشن های مردمی به منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی خواهیم بود.

- عباس ذاکری مسئول اداره تبلیغات شهرداری قم در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات شهرداری قم در ایام دهه فجر، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین و جهاد خدمت شهرداری قم برنامه ریزی افتتاح پروژه های شهری را دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) افتتاح 218 پروژه شهری را در قم آغاز کرده ایم، مطرح کرد: این افتتاحیه ها تا نیمه شعبان ادامه دارد ولی در ایام دهه فجر با قدرت بیش تری دنبال خواهد کرد.

مسئول اداره تبلیغات شهرداری قم ادامه داد: همچنین در 10 پنج شنبه تا پایان سال جاری، در محلاتی که افتتاح پروژه خواهیم داشت، شاهد برگزاری جشن های مردمی به منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان آذین بندی ویژه شهر با تبلیغات شهری در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، عنوان کرد: همچنین تلاش داریم در این تبلیغات از شعارهای محوری در سطح کشور استفاده کنیم.

ذاکری با اشاره به اینکه تقاضا داریم سازه ها و مکان های تبلیغاتی ادارات یکپارچه و یک دست شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری های ایجاد شده فضای بهتری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های مردمی تا آخر سال در محلات قم ادامه دارد

جشن های مردمی تا آخر سال در محلات قم ادامه دارد