مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-22سياسي

ادعای کیهان: علیرضا اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بود


براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.

- کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.

روزنامه کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.

  دیدیم که شعار های آتشین علیه قدرت های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف ای تی اف هم می تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشد مطرح کرده است.

  معلوم نیست چرا نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی کمترین اشاره ای به یادداشت ها، سخنرانی ها و مصاحبه های علیرضا اکبری در دفاع از برجام و FATF و حمایت تمام قد از دولت روحانی و روزنامه های زنجیره ای و.

نکرده است؟!   براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای کیهان: علیرضا اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بود

ادعای کیهان: علیرضا اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بود