مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-22سياسي

پاسکاری از اعلام ساختمان های ناایمن


در حالی که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان ها وجود ندارد.

- به بررسی رویکرد متفاوت شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر تهران برای اعلام اسامی ساختمان های ناایمن پرداخت.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در ششمین سالگرد حادثه پلاسکو به پایتخت نشینان وعده داده بود که اسامی ساختمان های پرخطر شهر تهران در روز شنبه (اول بهمن ماه) اعلام خواهد شد.

وعده ای که محقق نشد وعده عضو شورای شهر تهران مبنی بر اعلام اسامی ساختمان های ناایمن با واکنش متفاوت شهردار تهران مواجه شد.

واکنش شهردار تهران به انتشار اسامی ساختمان های ناایمن در همین راستا و در روز گذشته، علیرضا زاکانی در حاشیه بیست و دومین شنبه امید و افتخار و در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص اعلام اسامی ساختمان های ناایمن گفت: شهرداری این لیست را منتشر نخواهد کرد و به دنبال این هستیم تا پرونده این ساختمان ها را ببندیم.

شهردار تهران همچنین گفت: شهرداری اسامی این ساختمان ها را در اختیار مراجع قضایی قرار می دهد و پیگیر فرآیندهای قانونی نیز هست ولی با این وجود مجموعه شهرداری تهران وظیفه انتشار اسامی ساختمان های ناایمن را ندارد و اعلام اسامی ساختمان های ناایمن با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسکاری از اعلام ساختمان های ناایمن

پاسکاری از اعلام ساختمان های ناایمن