مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-22سياسي

اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی از شیطان بزرگ است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، گفت: این اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی از شیطان بزرگ است و قطعاً مجلس شورای اسلامی به این موضوع پرداخته و پاسخ متقابل و مناسبی داده خواهد شد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، گفت: این اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی از شیطان بزرگ است و قطعاً مجلس شورای اسلامی به این موضوع پرداخته و پاسخ متقابل و مناسبی داده خواهد شد.

محمد صالح جوکار با صدور پیامی ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اقدام پارلمان اروپا در وهله اول بیانگر آن است که اتحادیه اروپا دارای عقلانیت کافی نسبت به پروتکل های جاری و قواعد و حقوق بین الملل نیست.

اگر این باب شود که هر کشوری ارتش یا نیروهای مسلح کشور دیگری را تروریست قلمداد کند؛ نخستین تروریست هایی که می توان نام برد کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که سالیان سال خون ملت های دیگر را ریختند و آن ها را استعمار و استثمار کرده و منابع آن ها را غارت کردند.

وی افزود: گذشته این کشورها بسیار سیاه است، در جنایات هیتلر و جنگ هایی که اروپایی ها به راه انداختند بیش از 80 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی از شیطان بزرگ است

اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی از شیطان بزرگ است