مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-22حوادث

تهدید و اخاذی از دختر یزدی در اینستاگرام


رییس پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان یزدی کرده بود.

- سرهنگ مرتضی ابوطالبی در خصوص جزییات این خبر گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی توسط فردی که دوست مجازی شده بود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان کرد؛ مدتی است از طریق اینستاگرام با فردی در فضای مجازی آشنا شدم که با سوء استفاده از اعتمادم و به بهانه نشان دادن عکس های من به خانواده اش و راضی کردن آنها برای خواستگاری و ازدواج، عکس و تصاویر خصوصی ام را درخواست کرد و من نیز ارسال کردم.

رییس پلیس فتای استان گفت: در ادامه مشخص شد متهم با این شیوه، ضمن تهدید به انتشار تصاویر در فضای مجازی، قصد اخاذی از وی را دارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: پس از بررسی اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات لازم، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ ابوطالبی گفت: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت به علت مشکلات مالی و دریافت پول اقدام به تهدید شاکی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید و اخاذی از دختر یزدی در اینستاگرام

تهدید و اخاذی از دختر یزدی در اینستاگرام