مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-22سياسي

جهاد تبیین؛ محور برنامه های فرهنگی دهه فجر در ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: امسال ویژه برنامه های دهه فجر و ماه رجب با محوریت «جهاد تبیین» است و مبلغان، هیئات مذهبی، مداحان و فعالان قرآنی موضوع و محوریت امسال برنامه های خود را جهاد تبیین قرار داده اند.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: امسال ویژه برنامه های دهه فجر و ماه رجب با محوریت جهاد تبیین است و مبلغان، هیئات مذهبی، مداحان و فعالان قرآنی موضوع و محوریت امسال برنامه های خود را جهاد تبیین قرار داده اند.

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصادف شدن دهه فجر با ماه مبارک رجب، افزود: امسال برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده، از جمله برگزاری مراسم جشن که توسط هیأت مذهبی در مساجد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در ماه رجب و دهه فجر بیش از 130 مبلغ و روحانی با حضور در مساجد و هیئات مذهبی در بین جوانان و نوجوانان به فعالیت های تبلیغی موضوع جهاد تبیین مشغول می شوند.

نجفی مقدم از برگزاری نشست های متعدد با موضوع جهاد تبیین با حضور جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان و دعوت از اساتید برجسته در این زمینه خبر داد و گفت: تلاش شده است امسال جشن های محلی در روستاها و محله های حاشیه شهر داشته باشیم که به همت هیأت های مذهبی، توسط مبلغان، روحانیون و ائمه جماعات برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین؛ محور برنامه های فرهنگی دهه فجر در ملایر

جهاد تبیین؛ محور برنامه های فرهنگی دهه فجر در ملایر