مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-22سياسي

واحدهای صنعتی موظف به رعایت استاندارد های زیست محیطی هستند


نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان با اشاره به  مو ضوع آلودگی هوای اصفهان بیان کرد: کلان شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و علی رغم برخی اقدامات در کاهش آلودگی های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان از یک سوء وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی  در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست محیطی را نیز در اولویت فعالیت های خود دارد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان بر لزوم رعایت مقررات زیست محیطی توسط شرکت های تولیدی تاکید و بیان داشت: با توجه به آلودگی کلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شرکت های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست محیطی را رعایت کرده و باید هر هزینه و اقدامی که در جهت کاهش آلایندگی لازم است؛ انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی موظف به رعایت استاندارد های زیست محیطی هستند

واحدهای صنعتی موظف به رعایت استاندارد های زیست محیطی هستند