مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-22سياسي

زن، هویت خانواده است


سخنران حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه وقتی هویت و اصالت زن از او گرفته شود، آسیب های بی شماری در عرصه های مختلف اجتماعی ایجاد خواهد شد، - ایسنا/قم سخنران حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه وقتی هویت و اصالت زن از او گرفته شود، آسیب های بی شماری در عرصه های مختلف اجتماعی ایجاد خواهد شد، گفت: اگر مادری را از زن بگیرند، قطعاً نمی توانیم جایگاه دیگری برای مادری ترسیم کنیم، زن نقطه قوت و هویت خانواده است که مورد هجمه همه جانبه دشمن قرارگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین تراشیون، شامگاه یکم بهمن در حرم حضرت معصومه (س)، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس حرکت دشمن حرکت مذبوحانه و پله ای بود و وقتی در جبهه های نبرد حق و باطل نتوانست نتیجه ای بگیرد رو به کشتار مردم بی گناه در شهرها آورد.

وی ادامه داد: شهر مقدس قم از این حرکت مذبوحانه دشمن آسیب دید و در دوران دفاع مقدس بیش از 1800 نفر از مردم بی گناه قم در اقصی نقاط این شهر، هدف بمباران و موشک باران دشمن قرارگرفته، به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این که روز اول بهمن ماه در شهر مقدس قم روز خاصی است، گفت: در این روز دو رویداد مهم صورت گرفت؛ نخست بمباران گسترده حزب بعث و شهادت 120 نفر و مجروحیت ده ها نفر و نیز شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان 12 تا 15 ساله که در مسیر برگزاری جشن های پیروزی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن، هویت خانواده است

زن، هویت خانواده است