مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-22اقتصادي

مشکل افت فشار آب کوی رمضان اهواز برطرف می شود


مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به تلاش برای افزایش فشار آب مناطق اهواز گفت: مشکل افت فشار آب شرب منازل منطقه کوی رمضان اهواز حل خواهد شد.

- افشین حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای افزایش فشار آب مناطق اهواز اظهار کرد: عملیات اتصال شبکه توزیع آب شرب به خیابان 29 کوی رمضان با هدف افزایش فشار آب شرب منازل پایین دست این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اقداماتی که در این زمینه در حال انجام است مشکل افت فشار آب شرب منازل کوی رمضان اهواز حل خواهد شد.

مدیر آبفا کلانشهر اهواز ادامه داد: برای اجرای این طرح، عملیات حفاری انجام شده و در حال حاضر اکیپ های شبکه توزیع آب با حضور در محل، عملیات اتصال شبکه را آغاز کرده اند تا به سرعت شاهد اجرای طرح تقویت فشار آب این منطقه باشیم.

حاتمی عنوان کرد: با اتصال شبکه توزیع آب اصلی به خیابان 29 کوی رمضان، مشکل افت فشار آب این منطقه حل خواهد شد و مردم از آب پایدار با فشار مطلوب بهره مند می شوند؛ مساله ای که سال ها است دغدغه آن ها بوده اکنون مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص جزییات اجرای این طرح عنوان کرد: در این عملیات اتصال لوله 110 میلیمتری از خیابان های 27 و 28 به خیابان 29 کوی رمضان صورت می گیرد تا وضعیت آب در خیابان های این منطقه بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل افت فشار آب کوی رمضان اهواز برطرف می شود

مشکل افت فشار آب کوی رمضان اهواز برطرف می شود