مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-22اقتصادي

خسارت یخبندان به 5000 کنتور در سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در خصوص اقدامات صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده به دنبال طوفان و سرمای شدید هوا و خسارت های وارد شده به مردم منطقه سیستان اظهار گفت: - در سرمای اخیر حدود 5000 کنتور دچار اختلال شد که دستور دادیم آب همه این منازل به طور مستقیم وصل شود و همچنین آسیب دوم به گلخانه ها بود.

محمد کرمی افزود: در اثر سرما و یخبندان روزهای گذشته حدود 300 میلیارد تومان به گلخانه ها و بخش کشاورزی خسارت وارد شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به سرمای شدید هوا سهمیه نفت جدید اعلام شد اما در توزیع دچار مشکل بودیم که خواستار نظارت جدی فرمانداران در منطقه شدیم.

کرمی افزود: در منطقه سیستان حدود 300 میلیارد تومان خسارت به گلخانه ها و بخش کشاورزی وارد شده و علیرغم اینکه کشاورزان هر ساله محصولات خود را بیمه می کردند اما امسال بیمه نکرده و حتی توصیه های هواشناسی را چندان جدی نگرفته بودند.

وی گفت: در جلسات مدیریت بحران استان به دنبال حمایت و ارائه تسهیلات بلاعوض به کشاورزان آسیب دیده از سرما و یخبندان اخیر در منطقه سیستان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر اشتغال از معضلات جدی منطقه است که با ارائه طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال ایجاد مشاغل پایدار هستیم و سعی داریم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت یخبندان به 5000 کنتور در سیستان و بلوچستان

خسارت یخبندان به 5000 کنتور در سیستان و بلوچستان