مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-22سياسي

تشکیل صندوق توسعه گردشگری/اعطای تسهیلات تبصره 18 بااولویت بازسازی


معاون گردشگری کشور پیگیری تشکیل صندوق توسعه گردشگری را مطالبه یک دهه فعالان گردشگری دانست و گفت: ماهیت این صندوق به عمد نهاد غیر دولتی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ارتباط با اهمیت گردشگری اشاره کرد و بر استفاده از این فرصت، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس در راستای ایجاد گفتمان مشترک و شفاف سازی امور با حضور فعالان بخش خصوصی استان ها همچنین پیگیری موردی و ایجاد دلگرمی برای سرمایه گذاران تاکید کرد.

وی به اهمیت تمرکز روی حوزه بازاریابی و آموزش اشاره کرد و افزود: این حوزه ها مورد غفلت قرار گرفته و باید جبران شود و توزیع اعتبارات براساس آن ها تغییر کند.

شالبافیان تولید محتوا و برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه های خارجی پیش رو از جمله چین، روسیه و دبی، پیگیری جدی دستورالعمل ثبت رویدادها، حضور فعال بخش خصوصی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، مکاتبه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از تسهیلات تبصره 16، دیگر مواردی بود که معاون گردشگری مطرح کرد.

وی همچنین سرمایه در گردش، تحریک تقاضا، به وثیقه گذاشتن پروژه ها، امکان تجهیز و بازسازی را به عنوان ظرفیت های تبصره 18 عنوان کرد و افزود: در تسهیلات اولویت باید به بازسازی داده شود و برای فعالان گردشگری که از گذشته در این حوزه فعالیت داشتند انگیزه لازم ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق توسعه گردشگری/اعطای تسهیلات تبصره 18 بااولویت بازسازی

تشکیل صندوق توسعه گردشگری/اعطای تسهیلات تبصره 18 بااولویت بازسازی