مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-22دانش

تفاهم نامه رفع نیازهای فناورانه توسط پارک علم و فناوری و فولاد هرمزگان امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور علیرضا نصیری رییس پارک علم و فناوری و عطاالله معروفخانی مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد و پارک علم و فناوری هرمزگان، - پارک علم و فناوری و شرکت فولاد هرمزگان در راستای بهره مندی از علم روز دنیا، تفاهم نامه همکاری در جهت رفع نیازهای فناورانه در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور علیرضا نصیری رییس پارک علم و فناوری و عطاالله معروفخانی مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد و پارک علم و فناوری هرمزگان، تفاهم نامه همکاری در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری در محل نمایشگاه های بین المللی بندرعباس امضا شد.

نصیری بیان داشت: توسعه اکوسیستم فناوری و رفع نیازهای فناورانه یکی از اصلی ترین وظایف و کارکرد های پارک های علم و فناوری می باشد.

وی افزود: از دیگر اهداف پارک ها ایجاد ارتباط میان صنعت و مراکز تولید علم می باشد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان از بدو تاسیس پارک علم و فناوری تا هم اکنون یکی از صنایع پای کار و تاثیر گذار و حامی اکوسیستم نوآوری و فناوری در استان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه رفع نیازهای فناورانه توسط پارک علم و فناوری و فولاد هرمزگان امضا شد

تفاهم نامه رفع نیازهای فناورانه توسط پارک علم و فناوری و فولاد هرمزگان امضا شد