مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:012023-01-22دانش

مددجوی البرزی به دفاع از رساله دکترای خود پرداخت


مددجوی مقطع دکترای این زندان با حضور هیات علمی دانشگاه تهران و مراکز آموزش عالی علم و فرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در محل دارالقرآن شهید لاجوردی این زندان به دفاع از رساله خود پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس البرز، الله کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی شهر کرج، گفت: مددجوی مقطع دکترای این زندان با حضور هیات علمی دانشگاه تهران و مراکز آموزش عالی علم و فرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در محل دارالقرآن شهید لاجوردی این زندان به دفاع از رساله خود پرداخت.

وی افزود: این مددجو با نام ( ی.

د) دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است که شرایط ادامه تحصیل در زندان برای وی فراهم شد.

وی افزود: مددجوی مذکور در حضور اساتید راهنما، مشاور و سه استاد داور به دفاع از رساله دکترای خود تحت عنوان بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

عزیزی خاطرنشان کرد: مددجو (ی .

د) دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین الملل، کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه ریزی از دانشگاه تهران است.

مدیر زندان رجایی شهر کرج تصریح کرد: چاپ 2 جلد کتاب در خصوص عدالت و سیاستگذاری اجتماعی و همچنین چهار مقاله از دستاوردهای علمی مددجوی مذکور است که تمام منابع مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجوی البرزی به دفاع از رساله دکترای خود پرداخت

مددجوی البرزی به دفاع از رساله دکترای خود پرداخت