مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-22پزشكي

تجهیز آمبولانس هوایی در دستور کار بیمارستان جزیره کیش است


تجهیز یک هواپیمای سبک به عنوان آمبولانس هوایی برای تسریع اعزام بیماران به بیمارستان های نقاط مختلف کشور در دستور کار این بیمارستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کامران فردوسی با بیان اینکه خدمات پزشکی اورژانس هوایی در حوادث و انتقال مصدومان به مراکز درمانی در کوتاهترین زمان حیاتی است اظهار کرد: اورژانس هوایی توسط یک بالگرد در کیش با هماهنگی علوم پزشکی هرمزگان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور تقویت این خدمت درصدد هستیم تا نسبت به تجهیز یک هواپیمای سبک به عنوان آمبولانس هوایی برای اعزام بیماران به بیمارستان های سرزمین اصلی اقدام شود.

رییس بیمارستان تخصصی کیش اضافه کرد: در راستای تکالیف زمستانی ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در راستای بهبود خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان، سیستم پکس (PACS )تحت وب این بیمارستان راه اندازی می شود.

وی افزود: مراجعه کنندگان و بیماران می توانند به صورت آنلاین و متمرکز تمام تصاویر رادیولوژی - سی تی اسکن را در یک سامانه تحت وب در هر زمان و مکان و از هر سیستم سخت افزاری مانند لپ تاپ، سیستم کامپیوتر (PC) و گوشی های هوشمند و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاص مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز آمبولانس هوایی در دستور کار بیمارستان جزیره کیش است

تجهیز آمبولانس هوایی در دستور کار بیمارستان جزیره کیش است