مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-22اجتماعي

جزییات برگزاری امتحانات دانشگاه ها در روز یکشنبه دوم بهمن ماه اعلام شد


امتحانات بیشتر دانشگاه ها امروز به صورت حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا اعلام کرد: با توجه به پایداری و سکون نسبی جو وکاهش کیفیت هوا و با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز روز یکشنبه دوم بهمن ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان ها تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه های دولتی و غیردولتی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه ها خواهد بود.

براین اساس دانشجویان دانشگاه ها می خواهند از روند برگزاری امتحانات مطلع شوند.

* دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد؛ با عنایت به اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا مبنی بر برگزاری فعالیت های آموزشی به شیوه غیرحضوری در روز یکشنبه 2 بهمن ماه 1401، امتحانات امروز بر اساس برنامه امتحانی و تقویم آموزشی دانشگاه به صورت حضوری و در زمان های اعلام شده قبلی مطابق روال برگزار می شود.

* دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به واگذاری تعیین وضعیت امتحانات به روسای دانشگاه ها، بر اساس تصمیم معاونت آموزشی دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری امتحانات دانشگاه ها در روز یکشنبه دوم بهمن ماه اعلام شد

جزییات برگزاری امتحانات دانشگاه ها در روز یکشنبه دوم بهمن ماه اعلام شد