مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-22سياسي

بازداشت 2 معاون آبفای استان خوزستان


پیش از این نیز به دنبال آب گرفتگی های مکرر معابر استان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی های اخیر استان تشکیل شده بود.

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دو تن از معاونین شرکت آب و فاضلاب به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، بازداشت شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از دادگستری استان خوزستان، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: از ابتدای بارش های استان، به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.

  وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان، از محل های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب، بازدید شد و باتوجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله گذاری و آسفالت خیابان های محل اجرای طرح، در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت دو تن از معاونین آبفای و فاضلاب استان صادر شد.

  جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب گرفتگی های مکرر معابر استان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی های اخیر استان تشکیل شده بود.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هم راستا با سیاست های قوه قضاییه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 معاون آبفای استان خوزستان

بازداشت 2 معاون آبفای استان خوزستان