مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:262023-01-22اقتصادي

اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار رنگ عملیاتی به خود گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز و تشکل های کارگری و کارفرمایی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، عزم خود را در مسیر رفع موانع حوزه کارگری، جزم کرده است از پررنگ شدن مقوله اقتصاد مقاومتی در کشور خبر داد.

وی، به افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران در سال جاری و تاثیر ضریب تورم بر آن گریز زد و در عین حال یادآور شد که در سال آینده با توجه به برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است با چالش های کمتری رو به رو خواهیم شد و دولت، تمام قد برای حل مشکلات حوزه کارگری ایستاده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید بر ظرفیت نیرو های متخصص داخلی در راه اندازی خطوط تولید واحد های صنعتی، به خطر تعطیلی یکی از این واحد ها در سطح کشور اشاره کرد و توضیح داد که با بهره گیری از توان خبرگان حوزه کارگری و افراد باتجربه دانشگاهی، در طول یک ماه، خط تولید این واحد به روش ایرانی راه اندازی شده است.

  این مسئول با اشاره به دخالت رسانه های خارجی در رویداد های اخیر کشور به این نکته گریز زد که دلسوزان مردم، کسانی هستند که دور میز های خدمت به مردم نشسته اند و برای حل مسئله نظام، آستین بالا زده اند و به کارگران التیام می دهند، اما خودشان، شب و روز می دوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار رنگ عملیاتی به خود گرفته است

اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار رنگ عملیاتی به خود گرفته است