مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-22سياسي

تصویب تعطیلی پنجشنبه ها معطل مجلس


مدیرکل توسعه گردشگری داخلی با اشاره به انگیزه سازی برای سفر از طریق تخفیف و کارت سفر، گفت: طرح ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه ها، - در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می تواند موجب رونق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در نشست با معاونان گردشگری 31 استان کشور که در حاشیه ششمین نشست افق تحول وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور مقطع کنونی را مهم دانست و افزود: با ایجاد گفت وگوی واحد همچنین تعیین نیازها و اهداف مشخص می توان جریان سازی کرد و نتیجه مورد نظر را گرفت.

او به مصوبه محاسبه قبوض گاز تاسیسات گردشگری براساس نرخ خدماتی و هزینه قابل قبول مالیاتی به عنوان دو مصداقی اشاره کرد که با جریان سازی صحیح موفق به اخذ بالاترین رأی در کمیسیون تلفیق شدند.

شالبافیان، به پیگیری تشکیل صندوق توسعه گردشگری به عنوان مطالبه یک دهه فعالان گردشگری اشاره کرد و افزود: ماهیت این صندوق به عمد، نهاد غیر دولتی در نظر گرفته شده است و می توان از ظرفیت آن در توسعه گردشگری بهره گرفت.

معاون گردشگری در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت گردشگری اشاره کرد و بر استفاده از این فرصت، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تعطیلی پنجشنبه ها معطل مجلس

تصویب تعطیلی پنجشنبه ها معطل مجلس