مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-22سياسي

عسگری: نشانه هایی از آرایش جنگی متناسب در بودجه دولت مشاهده نمی شود


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 1402 گفت: با وجود ناترازی های متعدد اقتصادی، طراحی آشوب پولی و ارزی و جنگ تمام عیار اقتصادی، - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 1402 گفت: با وجود ناترازی های متعدد اقتصادی، طراحی آشوب پولی و ارزی و جنگ تمام عیار اقتصادی، نشانه هایی از یک آرایش جنگی متناسب در برنامه ها، سیاست گذاری ها و بودجه دولت مشاهده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری نماینده کرج و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 2 بهمن 1401 در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه 1402 طی اظهاراتی در مخالفت با این لایحه با بیان اینکه رد پای چندانی از اصلاح ساختار در بودجه دیده نمی شوند ، اظهار کرد: گویا در سازمان برنامه همچنان در بر همان پاشنه سابق می چرخد و هنوز دولت در این سازمان تغییر نکرده است.

مشخص نیست که بودجه چگونه و در کجا و توسط چه کسانی بسته می شود چراکه از برخی از کارشناسان و دفاتر تخصصی سازمان برنامه این گلایه را می شنویم که حتی آنها هم در جریان نحوه بستن بودجه نیستند.

وی گفت: همان تیمی که در زمان دولت قبل با محوریت آقای پورمحمدی و حلقه بسته اطراف ایشان بودجه را تنظیم می کرد، همچنان در این دولت مغز افزار دولت را در اختیار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: نشانه هایی از آرایش جنگی متناسب در بودجه دولت مشاهده نمی شود

عسگری: نشانه هایی از آرایش جنگی متناسب در بودجه دولت مشاهده نمی شود