مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-22سياسي

انتقال «راه آهن تاکستان» به مصلحت نیست/ «دو خطه کردن راه آهن» بهترین گزینه است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: طبق ارزیابی های تایید شده، خارج کردن راه آهن به بیرون از تاکستان، به مصلحت این شهر نیست و گزینه مطلوب فنی برای حل مسئله، - مهدی رجحانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در موضوع دو خطه کردن راه آهن تاکستان باید توجه داشت بخش بزرگی از خطی که به سمت غرب می رود دوخطه شده و صرفا در محدوده تاکستان چند کیلومتری برای تحقق آن باقی مانده است.

  وی پروژه دو خطه کردن راه آهن تاکستان را پروژه ملی ذکر کرد و افزود: عدم اجرای دو خطه شدن راه آهن محدوده تاکستان برای کل پروژه ملی ایجاد نگرانی کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص پروژه دو خطه شدن راه آهن تاکستان ادامه داد: آخرین اقدامی که در این خصوص صورت گرفته، برگزاری جلسه مشترک مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی، استاندار قزوین و استاندار زنجان در مجلس شورای اسلامی با حضور نایب رییس مجلس بود که طی آن تدابیری اتخاذ شد.

رجحانی اضافه کرد: در این جلسه آنچه مد نظر مسئولان استان قزوین بود و مورد تاکید قرار گرفت توجه به چندین موضوع بود؛ محوطه سازی و زیباسازی محوطه عبور خط ریل، احداث تقاطع های غیرهمسطح و جداسازی مناسب برای کاهش سر و صدا بین واحدهای مسکونی و راه آهن بود و شرکت جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال «راه آهن تاکستان» به مصلحت نیست/ «دو خطه کردن راه آهن» بهترین گزینه است

انتقال «راه آهن تاکستان» به مصلحت نیست/ «دو خطه کردن راه آهن» بهترین گزینه است