مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-22ورزشي

دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود


معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد با پیش بینی حضور 15 هزار شهروند یزدی در این رقابتها خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد با پیش بینی حضور 15 هزار شهروند یزدی در این رقابتها خبر داد.

محمدرضا ربانی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با این رقابتها اظهار کرد: دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با مشارکت 32 هیئت ورزشی استان در 55 رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که حضور عموم شهروندان در این مسابقات آزاد است، گفت: علاقمندان به شرکت در هر کدام از رشته های ورزشی این المپیاد می توانند تا 14 بهمن ماه جاری به صورت غیرحضوری از طریق سایت yazdfarhang.

ir یا با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد واقع در خیابان کاشانی مقابل پارک هفتم تیر، نسبت به ثبت نام این مسابقات اقدام کنند.

ربانی خاطرنشان کرد: هم زمان با این رقابت ها، المپیاد ورزشی معلولان محلات شهر یزد نیز در شش رشته ورزشی به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز 12 بهمن ماه هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر در سالن وحدت شهر یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود

دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود