مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-22ورزشي

انتقاد از بودجه 1402 کمیته پارالمپیک و عدم تخصیص ویژه به هانگژو


سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه بازی های پاراآسیایی اولویت این کمیته است نسبت به عدم تخصیص ویژه به کاروان ایران در اعتبارات سال آینده انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محمد تابع با اشاره به بودجه مصوب برای سال آینده این کمیته گفت: همانگونه که کارگری ریاست کمیته ملی پارالمپیک تاکید نموده است، اولویت فعلی و به تبع آن تمرکز اقدامات و فعالیت های کمیته بر بازی های پاراآسیایی هانگژو استوار است و امید داریم که با عزم راسخ و همکاری کلیه فدراسیون های همکار، بهترین نتیجه را از این دوره از بازی های بدست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: به تازگی جلسات تخصصی با فدراسیون هایی که رشته های تحت پوشش آنها در بازی های پاراآسیایی هانگژو شرکت دارند و نیز رشته های دارای شانس کسب مدال برگزار شد که همراه با جلب حمایت بیش از پیش فدراسیون ها و نیز افزایش انگیزه کادر فنی رشته ها همراه بود.

تابع در خصوص بودجه سال جاری افزود: تا کنون بخش نسبتا مناسبی از بودجه تخصیص یافته به کمیته ملی پارالمپیک در سال 1401 را دریافت کرده ایم و با توجه در پیش بودن اردوهای آماده سازی، مسابقات کسب سهمیه و نیز سایر هزینه های مرتبط با بازی های پاراآسیایی هانگژو، امیدواریم مابقی بودجه امسال نیز به زودی به کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بودجه 1402 کمیته پارالمپیک و عدم تخصیص ویژه به هانگژو

انتقاد از بودجه 1402 کمیته پارالمپیک و عدم تخصیص ویژه به هانگژو