مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-22سياسي

منابع لازم بودجه 1402 قابل وصول هستند


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال 1402 به سمتی می رویم که کمترین مغایرت میان عملکرد بودجه و لایحه دولت را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز (یکشنبه 2 بهمن ماه) در جریان بررسی کلیات بودجه سال 1402 کل کشور گفت: از آنجا که بحث امروز در مورد کلیات است جزییات بحث بودجه را به صورت تفصیلی در کمیسیون ها توضیح خواهیم داد.

نمایندگان اشکالات و نکاتی را درباره بودجه سال آینده مطرح کردند که به مهمترین و پرتکرار ترین آنها پاسخ می دهم.

وی افزود: موضوع اول درباره منابع بودجه است که آیا قابل وصول هستند یا خیر؟ در بودجه عمومی کشور در منابع و مصارف به سمتی می رویم که 95 درصد آنچه در لایحه آمده است، اجرایی شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: پیش بینی ما این است که کمتر از 5 درصد مغایرت درباره بودجه سال 1402 میان عملکرد و لایحه اتفاق بیفتد.

میرکاظمی بیان کرد: سال گذشته اختلاف بسیار کمی را میان عملکرد بودجه و لایحه دولت شاهد بودیم چرا که سقف بودجه در مجلس تغییر نیافت و این موضوع باعث شد کمترین مغایرت را داشته باشیم.

وی گفت: یکی از ویژگی هایی که به شدت آن را کنترل می کنیم این است که منابعی را در نظر بگیریم که قابل وصول باشند و مصارفی را مدنظر قرار دهیم که اجتناب ناپذیر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع لازم بودجه 1402 قابل وصول هستند

منابع لازم بودجه 1402 قابل وصول هستند