مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-22ورزشي

باشگاه های ایرانی در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد در آسیا هستند!


با نکونام هم عقیده ام که در این مقطع حساس که فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است هیچ باشگاهی با فولاد همکاری نمی کند، - باشگاه های ایرانی در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد در آسیا هستند! ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: با نکونام هم عقیده ام که در این مقطع حساس که فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است هیچ باشگاهی با فولاد همکاری نمی کند، ضمن این که به نظرم با نوع عملکردی که از این باشگاه ها می بینیم گویا در انتظار نتیجه نگرفتن باشگاه فولاد هستند.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتقاد جواد نکونام از نحوه عقد قرارداد با بازیکنان خارجی در این باشگاه و نامشخص بودن تکلیف جذب بازیکن برای تقویت تیم جهت حضور مقتدرانه در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: با توجه به سابقه حدود 28 ساله باشگاه فولاد شاهد بودیم که فولاد در تمامی این سال ها از ساختار مدیریتی بسیار قوی برخوردار بوده است و یکی از باشگاه های مدرن و پیشرفته فوتبالی در تمام امور حرفه ای در بین باشگاه های ایرانی بوده و نیز الگویی خوب برای فوتبال ایران بوده است.

بی نظمی امور حقوقی باشگاه فولاد جای تاسف دارد وی ادامه داد: در تمام سال های گذشته فولاد در جذب نفرات داخلی و خارجی بهترین عملکرد را داشته است و کمتر شاهد حواشی و اتفاقات پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های ایرانی در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد در آسیا هستند!

باشگاه های ایرانی در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد در آسیا هستند!