مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-22حوادث

174 مورد عملیات آتش نشانان اراک در اولین ماه زمستان/ کاهش 5 درصدی حوادث


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش نشانان اراک اولین ماه زمستان سال 1401 را با انجام 174 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات به پایان رسانده و در تمامی حوادث به یاری شهروندان حادثه دیده شتافتند که کاهش 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در پی داشت.

- محسن فضلی در گفت وگو با خبرنگار فارس دراراک اظهار کرد: آتش نشانان اراک اولین ماه زمستان سال 1401 را با انجام 174 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات به پایان رسانده و در تمامی حوادث به یاری شهروندان حادثه دیده شتافتند که کاهش 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در پی داشت.

وی افزود: از مجموع عملیات های آتش نشانان در دی ماه سال جاری، 56 مورد مربوط به عملیات خاموش سازی آتش و 118 مورد آن در زمینه امداد و نجات بوده که در تمامی این حوادث نیروهای عملیاتی سازمان نشانی اراک با حضور به موقع خود اقدام به امدادرسانی کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بیان کرد: از مجموع 56 مورد آتش سوزی رخ داده در شهر اراک در این ماه، بیشترین موارد مربوط به منازل مسکونی، تجاری، اداری، کارگاه و انبار به تعداد 26 مورد، خودرو و وسائط نقلیه 14 مورد و مابقی نیز سایر موارد از قبیل ضایعات، لاستیک و محوطه باز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 مورد عملیات آتش نشانان اراک در اولین ماه زمستان/ کاهش 5 درصدی حوادث

174 مورد عملیات آتش نشانان اراک در اولین ماه زمستان/ کاهش 5 درصدی حوادث