مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-22اقتصادي

حضور فعالانه بخش خصوصی در اداره امور 15 شهرک و ناحیه صنعتی مازندران


تشکیل شرکت های خدماتی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، به منظور مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی انجام شده است.

- ایسنا/مازندران تشکیل شرکت های خدماتی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، به منظور مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، یاسر امینی، اظهار کرد: با واگذاری اداره امور شهرک ها به شرکت های خدماتی، در واقع حفظ و نگهداری امور به شرکت خدماتی واگذار می شود و اجرای پروژه های عمرانی و خدمات زیربنایی و زیرساختی برعهده شرکت شهرک های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، افزود: براسا قانون، نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی، شرکت خدماتی در 15 شهرک و ناحیه صنعتی با مشارکت واحدهای صنعتی مستقر در هر یک از آنان، تشکیل و واگذار شد.

امینی تصریح کرد: مطابق ماده 12 اساسنامه شرکت های خدماتی، مجامع عمومی عادی در 6 ماه نخست هر سال جهت رسیدگی به عملکرد هیئت مدیره و صورت های مالی و در 6 ماه دوم همان سال نیز جهت بررسی و تصویب بودجه سال آتی و براساس الزام، اصلاح بودجه سال جاری تشکیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعالانه بخش خصوصی در اداره امور 15 شهرک و ناحیه صنعتی مازندران

حضور فعالانه بخش خصوصی در اداره امور 15 شهرک و ناحیه صنعتی مازندران