مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-22سياسي

ردپایی از اصلاح ساختار بودجه بویژه در حوزه نفت وجود ندارد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه ریزی اصلاح نشود خروجی های سیستم نیز تغییر نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 2 بهمن 1401) در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه 1402 در بیان مخالفت خود با این لایحه با تاکید بر اینکه رد پای چندانی از اصلاح ساختار در بودجه دیده نمی شود ، گفت: گویا در سازمان برنامه همچنان در بر همان پاشنه سابق می چرخد و هنوز دولت در این سازمان تغییر نکرده است.

وی افزود: مشخص نیست که بودجه چگونه، کجا و توسط چه کسانی بسته می شود؛ چراکه از برخی از کارشناسان و دفاتر تخصصی سازمان برنامه این گلایه را می شنویم که حتی آنها هم در جریان نحوه بستن بودجه نیستند.

عسگری اظهار کرد: همان تیمی که در زمان دولت قبل با محوریت پورمحمدی و حلقه بسته اطراف ایشان بودجه را تنظیم می کرد، همچنان در این دولت مغزافزار دولت را در اختیار دارد؛ تا زمانی که در این دستگاه برنامه ریزی اصلاحی اعمال نشود، خروجی های سیستم نیز تغییری نخواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود ناترازی های متعدد اقتصادی، طراحی آشوب پولی و ارزی و جنگ تمام عیار اقتصادی، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپایی از اصلاح ساختار بودجه بویژه در حوزه نفت وجود ندارد

ردپایی از اصلاح ساختار بودجه بویژه در حوزه نفت وجود ندارد