مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-22سياسي

استاندار گیلان: خود را یک سپاهی می دانم


استاندار گیلان حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و گفت: دولت در تمامی عرصه ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا، استاندار گیلان ظهر امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نشان دهنده نقش این نهاد در پیشبرد اهداف انقلاب است   استاندار گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه اقدام خصمانه و کینه جویانه اتحادیه اروپا و کشورهای غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن وقتی در تحریم های ظالمانه علیه کشور و ملت، فتنه، آشوبات و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد دست به این اقدام خصمانه و از روی ضعف و استیصال زد.

اسدالله عباسی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، خانواده، سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: خود را یک سپاهی می دانم

استاندار گیلان: خود را یک سپاهی می دانم