مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-22اقتصادي

آیا به سیستم های نقطه کور نیاز داریم؟


رادارهای نقطه کور، به بخشی از سامانه همیار راننده (ADAS) اشاره دارد که موانع و خطرهای خارج از زاویه دید را پوشش می دهد.

- رادارهای نقطه کور، به بخشی از سامانه همیار راننده (ADAS) اشاره دارد که موانع و خطرهای خارج از زاویه دید را پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیران خودرو، ممکن است در نگاه اول سیستم های نقطه کور، صرفاً در جایگاه کالای لوکس به نظر برسند اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این رادارها تقریباً به اندازه کمربند ایمنی، یک پیشرفت بزرگ در ایمنی خودرو هستند و خودروسازانی مانند فورد، تسلا، آئودی و بی ام و هم در همین راستا، سیستم های مانیتورینگ نقطه کور را به عنوان یک ارتقاء مهم ارائه می کنند.

آیا به سیستم های نقطه کور نیاز داریم؟ اهمیت سیستم نقطه کور در دومین بخش از نگاه موشکافانه به تکنولوژی محصولات فونیکس، قصد داریم به سیستم پیشرفته دستیار راننده (Advanced driver-assistance system) یا همان ADAS بپردازیم.

پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو، علاوه بر ابزارهای ایمنی، به عنوان دستیاری برای رانندگان تبدیل شده تا ضمن افزایش لذت رانندگی، این فرآیند را از همیشه ساده تر کند.

در این مجموعه مطالب با هدف اختصار و ایجاد بستری مناسب برای مطالعه دقیق، تکنولوژی یاد شده را به سه دسته رادارهای نقطه کور ، رادارهای خطی و رادارهای کروز کنترل هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا به سیستم های نقطه کور نیاز داریم؟

آیا به سیستم های نقطه کور نیاز داریم؟