مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-22فرهنگي

راهیابی نمایش «شیخ» به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر


نمایش «شیخ» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان به بخش ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

- آبادان- نمایش شیخ به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان به بخش ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئول واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان با اعلام این خبر گفت: نمایش شیخ روز یکشنبه نهم بهمن ماه جاری در تالار سنگلج تهران در دو سانس 17 و 20 به روی صحنه می رود.

سواعدی اظهار کرد: این داستان در دوران تسلط شیخ خزعل از ایادی انگلیس و قدرت گرفتن رضا قلدر در مقام وزیر جنگ احمد شاه قاجار اتفاق می افتد.

نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی افزود: به تصویر کشیدن دوران مهم و حیاتی معاصر خوزستان می تواند راهگشای اعتلای هنر نمایش و ایجاد ارتباط با مخاطب باشد.

وی با بیان اینکه باید در این دوران حساس به تاریخ و مردم این خطه زرخیز توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: تاریخ و اتفاقات مهم خوزستان می تواند ایده ها و طرح های خوبی را برای هنر تئاتر و نویسندگان بومی و جوان این استان باشد.

سواعدی با اعلام اسامی بازیگران نمایش شیخ اضافه کرد: مهدی گازری، رزا ایرانمنش، داود رجبی زاده، الهه مجدمی، مهدی شاغولی، مهدی کرنافی زاده، علی عباس فرد و امید وفادار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی نمایش «شیخ» به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

راهیابی نمایش «شیخ» به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر