مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-22اقتصادي

قاچاق دام زنده از لرستان/ لزوم تشدید نظارت در ورودی و خروجی شهرها


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به قاچاق دام زنده از این استان، بر لزوم تشدید نظارت ها در ورودی و خروجی شهرها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منعمی امروز یکشنبه در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان، اظهار داشت: در این جلسه گزارشات دستگاه های اجرایی استان در زمینه اقدامات صورت گرفته در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان ارائه شد.

وی، گفت: به منظور بهبود عملکرد و اثربخشی عملکرد لازم است دستگاه های اجرایی کارکرد سامانه جامع تجارت و سامانه انبارها و بهره گیری از این ظرفیت ها را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، ادامه داد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رهگیری نقاط عرضه کالا، مسیر و مقصد دریافت آن از نکاتی است که تأثیر بسزایی در کنترل وضعیت دارد و این مهم با استفاده از سامانه های موجود به خوبی امکان پذیر خواهد بود.

منعمی، افزود: موضوع قاچاق دام زنده در استان از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح شد و با توجه به اینکه لرستان از تولید کنندگان دام در کشور به شمار می آید، مقرر شد دستورالعمل ابلاغی در این رابطه پس از بررسی و رفع نقایص موجود در کمیته مطرح و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق دام زنده از لرستان/ لزوم تشدید نظارت در ورودی و خروجی شهرها

قاچاق دام زنده از لرستان/ لزوم تشدید نظارت در ورودی و خروجی شهرها