مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-22سياسي

95 درصد جامعه ایران باسواد هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحقق میانگین 95 درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: بی سوادی و کم سوادی یکی از مهم ترین دلایل بروز آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی صلاحیت های تدریس سوادآموزی ویژه کارکنان اداره کل زندان های استان خوزستان اظهار کرد: امروز سوادآموزی به یک ضرورت در حوزه حکمرانی فرهنگی اجتماعی مبدل شده چرا که بی سوادی و کم سوادی یکی از مهم ترین دلایل بروز آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی با بیان اینکه 23 درصد از دلایل افت تحصیلی در استان خوزستان بحث بی سوادی و کم سوادی است، توضیح داد: یکی از مسائلی که آموزش و پرورش استان خوزستان به صورت ویژه در آن مداخله جدی کرده بحث آموزش افراد بی سواد و کم سواد است چرا که مهم ترین راهبرد در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و نیز ارتقای شاخص های کیفی آموزشی و پرورشی بحث آموزش سواد است.

حمیدی نژاد با اشاره به تحقق میانگین 95 درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: آموزش سواد به زندانیان یکی دیگر از برنامه های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه ارتقای شاخص سواد در استان است.

البته لازم است بحث های تربیتی و اخلاقی در آموزش های سواد ارائه شده به زندانیان بیشتر مورد تأکید قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد جامعه ایران باسواد هستند

95 درصد جامعه ایران باسواد هستند