مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-22اقتصادي

راه اندازی کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری برای جلوگیری از فرار سرمایه گذار


معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برای جلوگیری از فرار سرمایه گذار و توسعه اقتصادی در مازندران کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری کارگروه توسعه زیربنایی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رضا علیخانی بعد از ظهر امروز در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمینی و محیط زیست مازندران با بیان اینکه به دلیل نداشتن کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری در کارگروه زیربنایی استان، موجب فرار برخی از سرمایه گذاران می شود، اظهار کرد: این کمیته در راستای دریافت طرح سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی استان راه اندازی می شود تا از سرمایه گذاران و طرح های آنها حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه توازن و تعادل برای استان مهم است و توسعه کشاورزی، گردشگری و صنعتی همراه با حفظ کاربری و محیط زیست باید رخ دهد، افزود: تغییر کاربری برای طرح های اقتصادی و خدماتی با رعایت این شرط ها انجام خواهد پذیرفت.

معاون عمرانی استاندار مازندران رشد اقتصادی مازندران را با رعایت حفظ کاربری محقق دانست و یادآور شد: تغییر کاربری اراضی درجه یک و دو به دلایل نداشتن طرح جامع و نداشتن اعتماد اجرای همان طرح رد می شود و ضرورت دارد تا طرح شفاف در جلسات مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری برای جلوگیری از فرار سرمایه گذار

راه اندازی کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری برای جلوگیری از فرار سرمایه گذار