مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-22اقتصادي

سهم ایلام در نهضت ملی مسکن 32 هزار واحد است


سهم استان ایلام در بخش پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن 32 هزار واحد مسکونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا صبح روز یکشنبه در نشست پیگیری تسهیلات مسکن روستایی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و با حضور مدیران بانک ها، از کسب رتبه هفتم ایلام بین استان های سراسر کشور در تولید مسکن شهری و روستایی خبر داد و گفت: همه مدیران مرتبط در دستگاه های اجرایی و بانک ها در این موفقیت سهیم هستند که از همه آنان قدردانی می کنم.

وی عملکرد بانک های استان را از نظر معرفی و انعقاد قرارداد برای تسهیلات مسکن روستایی و شهری رضایت بخش عنوان کرد و گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن تسهیل گری کنند چراکه تولید مسکن شهری و روستایی از اهداف اصلی دولت سیزدهم است.

استاندار ایلام با اشاره به ابلاغیه ریاست محترم جمهور، از اعطا 500 متر مربع زمین رایگان برای افرادیکه که قصد بازگشت به روستا و مهاجرت معکوس دارند خبر داد و گفت: طبق دستور رییس جمهور در جهت مهاجرت معکوس 500 متر زمین رایگان به متقاضیان ساخت مسکن روستایی اعطا می شود که قصد بازگشت به روستاها را دارند.

بهرام نیا تاکید کرد: 500 متر زمین روستایی از طریق الحاق اراضی دولتی و یا با توافق با مالکان تامین می شود، اما دریافت هزینه آماده سازی زمین از متقاضی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ایلام در نهضت ملی مسکن 32 هزار واحد است

سهم ایلام در نهضت ملی مسکن 32 هزار واحد است