مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-22ورزشي

رامسر میزبان مسابقات بین المللی پرورش اندام می شود


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: استان مازندران و شهرستان رامسر برای اولین بار در کشور به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی رویداد بین المللی مستریونیورس اظهار کرد: ایران خود را برای برگزاری یک رویداد بین المللی باشکوه و بی سابقه آماده می کند و با رایزنی های صورت گرفته برای اولین بار کشورمان به عنوان میزبان مسابقات مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است.

وی درباره زمان برگزاری این مسابقات گفت: این رقابت ها از 26 تا 30 بهمن 1401(15 تا 19 فوریه 2023) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون پرورش اندام از رشته های این مسابقات گفت و افزود: این مسابقات در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قوی ترین مردان و در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.

نصیرزاده بیان داشت: اتفاق ویژه در این رقابت ها برگزاری مسابقات در رشته های مچ اندازی و فیتنس چلنج در بخش بانوان است تا بانوان ورزشکار هم این فرصت را داشته باشند در کشور خودشان در یک مسابقه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامسر میزبان مسابقات بین المللی پرورش اندام می شود

رامسر میزبان مسابقات بین المللی پرورش اندام می شود