مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-22بين الملل

اقدام آمریکا و ناتو در تسلیح اوکراین بی پاسخ باقی نخواهد ماند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ویاچسلاو ولودین، سخنگوی دوما روسیه تاکید کرد که تامین و ارسال تسلیحات از آمریکا و ناتو برای اوکراین به منظور حمله به شهر ها و تلاش برای اشغال خاک روسیه، - سخنگوی دوما روسیه می گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی جویانه روسیه و استفاده از جنگ افزار های قدرتمندتر می انجامد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ویاچسلاو ولودین، سخنگوی دوما روسیه تاکید کرد که تامین و ارسال تسلیحات از آمریکا و ناتو برای اوکراین به منظور حمله به شهر ها و تلاش برای اشغال خاک روسیه، به اقدام تلافی جویانه مسکو و استفاده از تسلیحات قدرتمندتر منجر خواهد شد.

ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: تامین تسلیحات تهاجمی برای رژیم کی یف به فاجعه جهانی می انجامد.

اگر واشنگتن و کشور های ناتو به تهدیدشان ادامه داده و سلاح هایی به اوکراین ارسال کنند که برای حمله به شهر های امن و صلح طلب یا در تلاش برای اشغال اراضی ما استفاده شود، اقدامات تلافی جویانه مسکو را با سلاح های قدرتمندتر به همراه خواهد داشت.

قانونگذار ارشد روسیه استدلال کشور های دیگر درباره اینکه قدرت های هسته ای در جنگ های منطقه ای هرگز از سلاح کشتار جمعی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام آمریکا و ناتو در تسلیح اوکراین بی پاسخ باقی نخواهد ماند

اقدام آمریکا و ناتو در تسلیح اوکراین بی پاسخ باقی نخواهد ماند