مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-22ورزشي

1200 برنامه ورزشی دهه فجر در مازندران برگزار می شود


سرپرست ورزش و جوانان مازندران گفت: بیش از هزار و 200 برنامه ورزشی از جمله مسابقات ایام دهه فجر در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی پرورش اندام با اشاره به برنامه های دستگاه ورزش در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه ساله بیش از 1200 برنامه ورزشی در دهه مبارک فجر داریم و مسابقات مختلف ورزشی برگزار می شود.

عالیشان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب استان مازندران به عنوان میزبان مسابقات بین المللی مستریونیورس، بیان کرد: یا نباید میزبانی ای را قبول کنیم اما اگر می پذیریم باید میزبانی ها به نحو شایسته و در خور شأن کشور و استان باشد و با تمام توان برای برگزاری شایسته این رویداد بین المللی اقدام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران افزود: رامسر شهر توریستی است و اغلب رویدادها و برنامه ها در این شهر انجام می شود چون رامسر از ظرفیت های گردشگری بالایی برخوردار است.

وی از اهمیت بحث گردشگری گفت و ادامه داد: این ورزشکارانی که برای این مسابقات به مازندران می آیند، سفیران گردشگری کشورهای خودشان هستند و قطعاً بعد از پایان مسابقات از رامسر و استان مازندران به نیکی یاد خواهند کرد و زیبایی شهرستان رامسر و استان مازندران را تبلیغ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 برنامه ورزشی دهه فجر در مازندران برگزار می شود

1200 برنامه ورزشی دهه فجر در مازندران برگزار می شود