مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-22ورزشي

آسمان قم در شب 22 بهمن نورافشانی می شود


سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجزای برنامه نورافشانی آسمان این شهر در شب یوم الله 22 بهمن و در برخی مناطق قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد طباطبایی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ایام دهه فجر امسال 44 برنامه و جشن در 44 مسجد مناطق مختلف شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان داشت: مراسم نورافشانی همانند سال های گذشته در شب 22 بهمن در برخی از محلات و همچنین مساجد استان قم برگزار می شود.

طباطبایی نژاد بیان داشت: رونمایی از برخی فیلم های تولیدی با مضمون انقلاب اسلامی و شهدا در ایام دهه فجر امسال در خانه موزه شهیدان زین الدین از جمله برنامه های این سازمان است.

وی بیان داشت: پویش نصب پرچم هم امسال اجرایی خواهد شد و اجرای گروه های سرود دانش آموزی در خیابان ها، اکران فیلم، راه اندازی نمایشگاه انقلاب در نگارگذر خیابان شهدا و تولید روزنامه دیواری من یار انقلاب از جمله برنامه های این سازمان در ایام هفته دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان قم در شب 22 بهمن نورافشانی می شود

آسمان قم در شب 22 بهمن نورافشانی می شود