مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-22فرهنگي

نوجوانان المپیاد فیلم سازی به انجمن سینمای جوان می پیوندند


راه یافتگان به المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران مسیر حرفه ای خود را در سینما دنبال خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نوجوانان صاحب ایده و فیلم ساز که به ششمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران راه پیدا کرده بودند، از جمعه 30 دی ماه رقابت خود را آغاز کردند که این رقابت تا دوشنبه 3 بهمن 1401 ادامه خواهد داشت.

35 نوجوان راه یافته به ششمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران که از سراسر کشور و بعد از 2 سال برگزاری جلسات غیرحضوری در این دوره از المپیاد حضور دارند، در چهار دسته کارگردانی آثار داستانی ، مستند و پویانمایی و ایده تقسیم بندی شده اند.

در پی برگزاری این دوره از المپیاد، بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران در توافقنامه ای، حمایت مستمر و ایجاد تسهیل در امر فیلم سازی برای نوجوانان راه یافته به المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران را در دستور کار خود قرار دادند.

توافقنامه به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و سینماگران آینده ساز، توسعه عدالت فرهنگی و مرکززدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار از جمله ایجاد امکان عضویت راه یافتگان در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، آموزش رایگان و حضور المپیادی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان المپیاد فیلم سازی به انجمن سینمای جوان می پیوندند

نوجوانان المپیاد فیلم سازی به انجمن سینمای جوان می پیوندند