مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-22سياسي

اقدام متقابل به هر عمل مغایر امنیت ملی حق مسلم و مشروع کشور است


وزارت اطلاعات در بیانیه ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزارت اطلاعات در بیانیه ای حمایت قاطع خود را از نهاد پرصلابت، ایثارگر، مردمی، ضدتروریستی و ضداستکباری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و اعدوا لهم ما استطعتم من قوّه وزارت اطلاعات و جامعه ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی کامل خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن رکین نیروهای دفاعی کشور، اقدام بی ارزش، شتاب زده و نابِخردانه ی پارلمان اروپا را محکوم می کند.

اتحادیه ی اروپا که در حال حاضر در وضعیت بی سابقه ای از بحران عدم همبستگی، ضعف کارایی و سو عملکرد به سر می برد، اثبات کرد که درگیر سو محاسبه و بحران هویت نیز هست و نه تنها اِشرافی بر واقعیات صحنه ندارد بلکه به عروسک خیمه شب بازی تروریسم دولتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک های ضدّ ملّی و منفور تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام متقابل به هر عمل مغایر امنیت ملی حق مسلم و مشروع کشور است

اقدام متقابل به هر عمل مغایر امنیت ملی حق مسلم و مشروع کشور است