مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-22سياسي

هشدار وزیر اطلاعات ایران به اروپا


وزیر اطلاعات طی بیانیه ای در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران هشدار داد که وزارت اطلاعات و جامعه ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، - اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این اطلاعیه به این شرح اشت : بسم الله الرحمن الرحیم و اعدوا لهم ما استطعتم من قوّه وزارت اطلاعات و جامعه ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی کامل خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن رکین نیروهای دفاعی کشور، اقدام بی ارزش، شتاب زده و نابِخردانه ی پارلمان اروپا را محکوم می کند.

اتحادیه ی اروپا که در حال حاضر در وضعیت بی سابقه ای از بحران عدم همبستگی، ضعف کارایی و سوء عملکرد به سر می برد، اثبات کرد که درگیر سوء محاسبه و بحران هویت نیز هست و نه تنها اِشرافی بر واقعیات صحنه ندارد بلکه به عروسک خیمه شب بازی تروریسم دولتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک های ضدّ ملّی و منفور تبدیل شده است.

بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، مرحله ی اوّل این اقدام سخیف و نمایشی، تحت تأثیر لابی های تروریستی، کارسازی شده و کارگزاران مسلوب الاراده ی این پارلمان، آنرا به زعم خود عملیاتی ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر اطلاعات ایران به اروپا

هشدار وزیر اطلاعات ایران به اروپا