مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-22سياسي

نشست تخصصی «معنا و مبنای سرمایه اجتماعی» برگزار می شود


نشست تخصصی «معنا و مبنای سرمایه اجتماعی» با حضور استادان و صاحب نظران این حوزه و با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز تحقیقات و برنامه ریزی شهر تهران سه شنبه 4 بهمن ماه 1401 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست تخصصی معنا و مبنای سرمایه اجتماعی با حضور استادان و صاحب نظران این حوزه و با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز تحقیقات و برنامه ریزی شهر تهران سه شنبه 4 بهمن ماه 1401 برگزار می شود.

در افتتاحیه این نشست تخصصی یک روزه، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام سعید رضا عاملی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی و عطاءالله رفیعی آتانی رییس مرکز تحقیقات و برنامه ریزی شهر تهران سخنرانی می کنند.

همچنین در ادامه این نشست اساتید و صاحب نظرانی از جمله عبدالحسین کلانتری، حجت الاسلام حمید پارسانیا، رضا پورحسین، بهاره آروین، صفار هرندی، سعید زاهد، سیدمجید امامی، لیلا فلاحتی و مریم شعبان مباحث خود را ارائه می کنند.

مفهوم و قلمرو دانشی سرمایه اجتماعی، نظریه های سرمایه اجتماعی در جهان سکولار و دینی، ضرورت نگاه دینی اسلامی به سرمایه اجتماعی، نسبت و مناسبات سرمایه اجتماعی با ایمان دینی، هویت ملی، پساتجدد، مقاومت گرایی و حقوق مردم، سرمایه اجتماعی در جوامع از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «معنا و مبنای سرمایه اجتماعی» برگزار می شود

نشست تخصصی «معنا و مبنای سرمایه اجتماعی» برگزار می شود