مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-22سياسي

سازمان امور اراضی حافظ امنیت زیستی و غذایی کشور است


سازمان امور اراضی حافظ امنیت غذایی و زیستی است و اگر تلاش و همت نکنیم امنیت زیستی و غذایی به خطر می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئله خاک از آب مهم تر است چون نمی توان خاک را وارد کرد و تشکیل هر سانتی متر خاک دارای قابلیت کشاورزی به بیش از 300 سال زمان نیاز دارد.

رییس سازمان امور اراضی تأکید کرد: باید از سیستم پایش هوشمند و تصاویر ماهواره ای برای پایش تغییر کاربری غیرمجاز استفاده شود.

افلاطونی افزود: به دنبال آن هستیم تا چارت سازمانی یگان حفاظت از اراضی را ارتقا دهیم و در شهرستان ها هم فرمانده یگان داشته باشیم و کنترل و نظارت بر تغییر کاربری ها را در سطح کشور و به ویژه در 22 شهرستانی که در معرض تغییر کاربری شدید قرار دارند، افزایش دهیم.

مقابله با تغییر کاربری زمین های کشاورزی همچنین رییس پلیس پیشگیری فراجا در این نشست اظهار داشت: حفاظت از امنیت عمومی از مهم ترین وظایف پلیس است و برای حفظ امنیت غذایی هم با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی تعامل و همکاری می کنیم.

رضا بنی اسدی فر افزود: به دنبال ارتقای ساختار یگان حفاظت هستیم تا در شهرستان ها هم فرمانده یگان حفاظت داشته باشیم تا از بروز تغییر کاربری ها جلوگیری کنیم ولی در حال حاضر باید از تمام ظرفیت های موجود برای کنترل و مبارزه با تغییر کاربری استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور اراضی حافظ امنیت زیستی و غذایی کشور است

سازمان امور اراضی حافظ امنیت زیستی و غذایی کشور است