مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-22سياسي

کاهش آلاینده های زیست محیطی در دستور کار دستگاه قضایی اصفهان است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: کاهش آلاینده های زیست محیطی در دستور کار دستگاه قضایی اصفهان به عنوان مدعی العموم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسدالله جعفری در نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با اشاره به موضوع آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: کلان شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و علی رغم برخی اقدامات در کاهش آلودگی های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان از یک سو وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست محیطی را نیز در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال بر لزوم رعایت مقررات زیست محیطی توسط شرکت های تولیدی تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به آلودگی کلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شرکت های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست محیطی را رعایت کرده و باید هر هزینه و اقدامی که در جهت کاهش آلایندگی لازم است؛ انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلاینده های زیست محیطی در دستور کار دستگاه قضایی اصفهان است

کاهش آلاینده های زیست محیطی در دستور کار دستگاه قضایی اصفهان است