مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-22اقتصادي

18 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری منابع طبیعی همدان در دهه فجر


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از 18 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری منابع طبیعی این استان در دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از 18 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری منابع طبیعی این استان در دهه فجر خبر داد.

اسفندیار خزایی افزود: این تعداد پروژه منابع طبیعی شامل 10 پروژه عملیات آبخیزداری، هشت پروژه توسعه و کشت گیاهان دارویی و دو پروژه اجرای عملیات بیولوژیک و بیومکانیک با بذور مرتعی بوده که در سطح استان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به 10 پروژه آبخیزداری قابل افتتاح در دهه مبارک فجر با اعتباری افزون بر 530 هزار و 50 میلیون ریال در سطح استان، افزود: این پروژه های عملیات آبخیزداری در روستای آجین بخش پیرسلمان اسدآباد، روستای جگنلو و طاهرلو در کبودراهنگ، روستای باباحصاری فامنین، کریم آباد و جعفرآباد شهرستان بهار، حکان درگزین، ابدالان تویسرکان، تاریک دره و ایوگ همدان افتتاح خواهد شد.

خزایی همچنین خاطرنشان کرد: با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان شش پروژه توسعه و کشت گیاهان دارویی و دو پروژه عملیات بیولوژیک و بیومکانیک با بذور مرتعی نیز به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی در دهه فجر در سطح استان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری منابع طبیعی همدان در دهه فجر

18 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری منابع طبیعی همدان در دهه فجر