مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-22اقتصادي

راه اندازی خانه های فرهنگ در 33 محله شهرکرد


شهرکرد_رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: راه اندازی خانه های فرهنگ در محله منظریه و 32 محله دیگر شهرکرد در اولویت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین اسدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری شهرکرد با 100 طرح به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در حال تدوین است.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری شهرکرد ادامه داد: برای اجرای هر کدام از طرح های سرمایه گذاری این اطلس، حداقل حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رضا ریاحی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد نیز گفت: راه اندازی خانه های فرهنگ در محله منظریه و 32 محله دیگر شهرکرد در اولویت قرار گرفته است که عملیات اجرایی ساخت آن از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: ساخت و نصب 14 نماد فرهنگی در شهر برای نوروز 1402 تصویب شده است که به همراه رنگ آمیزی و دیوارنگاری های در سطح شهر انجام خواهد شد.

ریاحی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 متکدی با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و بهزیستی از سطح شهر جمع آوری و تحویل متولیان امر شده اند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: المان های نوروزی یکی از مهم ترین روش ها برای معرفی فرهنگ و رسوم در شهرها است و به هیچ عنوان نمی توان منک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های فرهنگ در 33 محله شهرکرد

راه اندازی خانه های فرهنگ در 33 محله شهرکرد