مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-22سياسي

تروریست خواندن سپاه تأییدی مجدد بر «غلام حلقه به گوش بودن» اروپا


تحلیلگر مسائل سیاسی روسیه معتقد است قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه در فهرست سازمان های تروریستی بار دیگر غلام حلقه به گوش آمریکا بودن اروپا را به نمایش گذاشت.

- سرگیی کوژمیاکین کارشناس مسائل سیاسی روسیه و تحلیلگر سیاسی روزنامه پراودا چاپ مسکو در یادداشتی که در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه قرار داد، به دلایل، اهداف و پیامدهای تصمیم پارلمان اروپا در مورد قرار دادن سپاه انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی پرداخت.

در این یادداشت آمده است: قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان های تروریستی در حقیقت یک اقدام کاملا فرصت طلبانه و غیر اصولی، اما متأسفانه قابل انتظار بود.

همه چیز در این تصمیم به اصطلاح با نخ سفید دوخته شده و هر کسی که توان دیدن فراتر از چارچوب های تبلیغاتی غربی را داشته باشد، دلیل تصویب چنین قطعنامه ای را به خوبی درک خواهد کرد.

اتحادیه اروپا یک بار دیگر با صراحت کامل تابع آمریکا بودن خود را به نمایش گذاشت، این متابعت به حدی رسیده که اروپا آماده است به دستور واشنگتن تصمیماتی اتخاذ کند که به منافع بلندمدت خود نیز به طور جدی لطمه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست خواندن سپاه تأییدی مجدد بر «غلام حلقه به گوش بودن» اروپا

تروریست خواندن سپاه تأییدی مجدد بر «غلام حلقه به گوش بودن» اروپا