مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-22اقتصادي

دستگاه های اجرایی برای ریل گذاری اقتصادی برنامه ریزی داشته باشند


استاندار قزوین با بیان اینکه شرایط استان در پرداخت تسهیلات حمایتی دولت نسبت به قبل مطلوب تر شده است، گفت: دستگاه های اجرایی در حوزه ریل گذاری اقتصادی برنامه ریزی جدی تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین اظهار داشت: در چند ماه گذشته عقب ماندگی در پرداخت تسهیلات که بخشی از آنها منشأ ملی داشت و برخی هم تکالیف استانی بود، جبران شده است و شرایط استان در حوزه پرداخت تسهیلات حمایتی دولت نسبت به قبل مطلوب تر شده است.

وی افزود: مقیاس سنجش استان در حوزه پرداخت و نوع تسهیلات باید براساس ظرفیت و اندازه اقتصادی استان صورت گیرد، چراکه استان قزوین جزو استان های مطرح کشور در زمینه ظرفیت های اقتصادی می باشد و باید در عملکرد هم در همین مقیاس حرکت کنیم.

اعلایی گفت: کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین فقط وظیفه پیگیری تسهیلات را ندارد و دستگاه های اجرایی باید علاوه بر پرداختن به موضوع تسهیلات بر فعالیت های اقتصادی اثرگذار هم تمرکز کنند.

استاندار اضافه کرد: تسهیلات بانکی اهرم توسعه است و با ریل گذاری اقتصادی تفاوت دارد و دستگاه های اجرایی در حوزه ریل گذاری اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی باید برنامه ریزی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای ریل گذاری اقتصادی برنامه ریزی داشته باشند

دستگاه های اجرایی برای ریل گذاری اقتصادی برنامه ریزی داشته باشند